Servicii &
etapele proiectului

Servicii &
etapele proiectului

SERVICII * SERVICII * SERVICII * SERVICII *

Dar ce servicii oferiți?

Serviciile noastre

Descoperă serviciile noastre

Design Interior

Probabil ai ajuns la noi datorită proiectelor faine cu care te-ai întâlnit pe Instagram, ori ți-a povestit un prieten despre procesul nostru de lucru. Da, oferim servicii de design interior care implică releveu, plan de mobilare, randări 3D și tot ceea ce ai nevoie pentru finalizarea proiectului tău.

Consultanță

Consultanța pe parcursul procesului de creație și de implementare este foarte importantă, iar noi, ca un prieten bun, îți spunem unde trebuie să punem punctul pe “I” sau unde trebuie să punem stop. Venim cu multă informație către tine, care să te ghideze în luarea celor mai bune decizii.

Proiectare tehnică

Uneori poate părea că noi doar desenăm și gândim un proiect frumos, însă lucrurile sunt mai complicate de atât. Ţinem cont de toate detaliile spațului și detaliem tehnic fiecare plan necesar, astfel încât echipele colaboratoare să știe chiar și până la ultima virgulă ce au de făcut în etapa de implementare.

Liste de achiziții

E simplu. Ne bazăm pe conceptul 3D pe care l-am realizat și îți aducem liste cu fiecare produs utilizat acolo. Da, în randări folosim doar produse care se găsesc pe piață sau care pot fi realizate pe comandă. Un proiect 3D frumos care nu poate fi implementat 100% conform planurilor create nu are nicio valoare.

Oferte colaboratori

N-ai idee cât timp (sau poate ai trecut deja prin asta) durează să strângi toate ofertele de la toți colaboratorii implicați în proiect. Stai liniștit, facem noi asta pentru tine, iar apoi îți prezentăm toate ofertele obținute și te ținem la curent cu toate detaliile într-un mod cât se poate de eficient.

Optimizăm bugetul

Discutăm despre bugetul pe care l-ai alocat pentru amenajare, iar apoi îți explicăm ce alegeri putem face pentru a-l respecta fără probleme. Optimizarea presupune ghidarea ta în alegeri, astfel încât să nu fie nevoie să cheltuiești sume considerabile pe produse care nu sunt importante.

ETAPELE VIBE * ETAPELE VIBE * ETAPELE VIBE *

Cum decurge un proiect?  

Procesul nostru

1

1

Ne cunoaștem

Stabilim o discuție telefonică pentru a ne familiariza cu proiectul tău. Povestește-ne despre tot ceea ce îți dorești, iar noi îți vom oferi cele mai bune idei și sfaturi.

2

2

Îți trimtem oferta

Revenim cu o ofertă în maxim 24 de ore de la apelul nostru. Detaliem etapele de lucru, timeline-ul și toate materialele pe care le vei primi în urma colaborării.

3

3

Vizită la locație

În această etapă luăm vibe-ul proiectului. Efectuăm un releveu detaliat, ceea ce înseamnă că măsurăm și documentăm particularitățile fiecărei încăperi.

4

4

Prezentarea inițială

Îți prezentăm planul de mobilare și stabilim tema de design interior. Această etapă setează tonul întregului proiect, așadar vrem să ne oferi pe cât de mult feedback posibil.

5

5

Randările 3D

Magic! Însuflețim spațiul și îți prezentăm randările 3D. Ideile tale se îmbină armonios cu expertiza noastră, obținând un rezultat perfect pentru stilul tău de viață.

6

6

Documentația tehnică

Cuprinde toate documentele necesare pentru implementarea proiectului, începând cu planurile electrice și până la cele necesare echipelor de pe șantier.

7

7

Controlul de autor 

Scopul nostru este de a verifica că materialele transmise sunt respectate, asigurându-ne că detaliile și toate elementele de design sunt implementate conform planului.

8

8

Sărbătorim rezultatul

E un moment special, în care apreciem parcursul avut împreună și ne bucurăm de modul în care randările noastre inițiale au devenit realitate.

1

1

Ne cunoaștem

Stabilim o discuție telefonică pentru a ne familiariza cu proiectul tău. Povestește-ne despre tot ceea ce îți dorești, iar noi îți vom oferi cele mai bune idei și sfaturi.

2

2

Îți trimitem oferta.

Revenim cu o ofertă în maxim 24 de ore de la apelul nostru. Detaliem etapele de lucru, timeline-ul și toate materialele pe care le vei primi în urma colaborării noastre.

3

3

Vizită la locație

În această etapă luăm vibe-ul proiectului. Efectuăm un releveu detaliat, ceea ce înseamnă că măsurăm și documentăm particularitățile fiecărei încăperi.

4

4

Prezentarea inițială

Îți prezentăm planul de mobilare și stabilim tema de design interior. Această etapă setează tonul întregului proiect, așadar vrem să ne oferi pe cât de mult feedback posibil.

5

5

Randările 3D

Magic! Însuflețim spațiul și îți prezentăm randările 3D. Ideile tale se îmbină armonios cu expertiza noastră, obținând un rezultat perfect pentru stilul tău de viață.

6

6

Documentația tehnică

Cuprinde toate documentele necesare pentru implementarea proiectului, începând cu planurile electrice și până la cele necesare echipelor de pe șantier.

7

7

Controlul de autor 

Scopul nostru este de a verifica că materialele transmise sunt respectate, asigurându-ne că detaliile și toate elementele de design sunt implementate conform planului.

8

8

Sărbătorim rezultatul

E un moment special, în care apreciem parcursul avut împreună și ne bucurăm de modul în care randările noastre inițiale au devenit realitate.

BEFORE AND AFTER * BEFORE AND AFTER *

Before

After

ÎNTREBĂRI FRECVENTE * ÎNTREBĂRI FRECVENTE * ÎNTREBĂRI FRECVENTE *

În caz că esti nelămurit

Întrebări frecvente
și curiozități

Dacă aveai nevoie de informații suplimentare, am selectat aici o mică parte din întrebările pe care le primim. Dacă răspunsurile nu sunt clare, suntem aici să te ghidăm personal. Nu ezita să ne contactezi direct pentru orice informație sau detaliu suplimentar de care ai nevoie.

Simplu! Folosește formularul de contact de pe site, scrie-ne pe email / WhatsApp sau dă-ne un telefon la +40 743 043 333. După ce ne familiarizăm cu proiectul trimitem oferta în 24h.

Nu. Releveul este cuprins în Etapa 1 de colaborare și se efectuează după ce oferta este acceptată.

În baza unei discuții telefonice unde vă solicităm mai multe informații cheie, apoi ne trimiteți planul locuinței + fotografii / video de la locație.

Ne concentrăm pe amenajarea integrală a locuințelor, fie că este vorba de o garsonieră, sau de o casă cu mai multe etaje. Vrem să ne asigurăm că totul se leagă armonios și că te vei simți perfect în fiecare colț al casei, iar datorită acestui lucru alegem să lucrăm doar pe proiecte complete, de la A la Z. Acest lucru ne ajută să livrăm un spațiu care nu doar că arată bine, dar care este și coerent, și care se va simți "ca acasă" în adevăratul sens al cuvântului.

În funcție de complexitatea lui, proiectul (reprezentând materialele noastre, întâlnirile și sesiunile de feedback) durează între 2 și 3 luni. Însă atunci când vorbim de spații comerciale sau Horeca, timpul poate crește.

Ne place să spunem despre noi că ne raportăm foarte personal la fiecare proiect și încercăm să înțelegem clientul înainte de toate. Prin comunicare eficientă pe toată durata proiectului și un brief bine structurat, reușim să ne adaptăm nevoilor și dorințelor clienților noștri!

Nu, bugetul este stabilit de client, iar noi încercăm să găsim cele mai bune soluții astfel încât să nu-l depășim. De reținut este faptul că trebuie întotdeauna să fie prevăzută o marjă de risc.

Da, explicăm documentația tehnică echipelor implicate în proiect și ne asigurăm că respectă în totalitate informațiile regăsite.

Da, putem să recomandăm anumiți specialiști pentru fiecare etapă a proiectului de amenajare.

Avem colaboratori de la A la Z, testați de-a lungul timpului, pe care putem să îi recomandăm, însă dacă aveți alți furnizori de produse/servicii cu care doriți să colaborăm, o facem cu mare drag!

Simplu! Folosește formularul de contact de pe site, scrie-ne pe email / WhatsApp sau dă-ne un telefon la +40 743 043 333. După ce ne familiarizăm cu proiectul trimitem oferta în 24h.

Nu. Releveul este cuprins în Etapa 1 de colaborare și se efectuează după ce oferta este acceptată.

În baza unei discuții telefonice unde vă solicităm mai multe informații cheie, apoi ne trimiteți planul locuinței + fotografii / video de la locație.

Ne concentrăm pe amenajarea integrală a locuințelor, fie că este vorba de o garsonieră, sau de o casă cu mai multe etaje. Vrem să ne asigurăm că totul se leagă armonios și că te vei simți perfect în fiecare colț al casei, iar datorită acestui lucru alegem să lucrăm doar pe proiecte complete, de la A la Z. Acest lucru ne ajută să livrăm un spațiu care nu doar că arată bine, dar care este și coerent, și care se va simți "ca acasă" în adevăratul sens al cuvântului.

În funcție de complexitatea lui, proiectul (reprezentând materialele noastre, întâlnirile și sesiunile de feedback) durează între 2 și 3 luni. Însă atunci când vorbim de spații comerciale sau Horeca, timpul poate crește.

Ne place să spunem despre noi că ne raportăm foarte personal la fiecare proiect și încercăm să înțelegem clientul înainte de toate. Prin comunicare eficientă pe toată durata proiectului și un brief bine structurat, reușim să ne adaptăm nevoilor și dorințelor clienților noștri!

Nu, bugetul este stabilit de client, iar noi încercăm să găsim cele mai bune soluții astfel încât să nu-l depășim. De reținut este faptul că trebuie întotdeauna să fie prevăzută o marjă de risc.

Da, explicăm documentația tehnică echipelor implicate în proiect și ne asigurăm că respectă în totalitate informațiile regăsite.

Da, putem să recomandăm anumiți specialiști pentru fiecare etapă a proiectului de amenajare.

Avem colaboratori de la A la Z, testați de-a lungul timpului, pe care putem să îi recomandăm, însă dacă aveți alți furnizori de produse/servicii cu care doriți să colaborăm, o facem cu mare drag!

MEDIA * MEDIA * MEDIA *

Cu cine colaborați?

Descoperă
partenerii noștri

CONTACT * CONTACT * CONTACT *

Contactează-ne

Hai să facem
echipă spre

casa visurilor tale

Știm, uneori e copleșitor când te gândești la amenajare.
Suntem la un click distanță, abia așteptăm să auzim povestea proiectului tău!